HTML

Mentett görik

Ebben a blogban mentett vadászgörények történeteit olvashatod, akiknek a sorsa bármely okból nyilvánosságot kíván. Ez az ok lehet a körülményeik, betegségeik, szenvedéseik miatt. Szeretném ha tanulságképp szolgálna mindazoknak akik bármilyen állatot szeretnének vásárolni, hogy mennyire fontos az előzetes felkészülés, ha nem szeretnénk, hogy egy-egy görci, az itt leírtakhoz hasonlóan szenvedéseket éljen át.

Friss topikok

  • TDede: @Néma katalin (katibogar): (2014.04.22. 22:16) Teper
  • nory: Sziasztok (2007.09.30. 18:07) Teper nyaral... :)
  • mrs_center: Szia Évi! Nagyon örülök, hogy minden jól alakul nálatok, a fotók nagyon jók, látom Tepike kezd eg... (2007.08.01. 00:13) Teper szívrohamot okoz.....
  • lakatos timus: Szia Évi És Teper!Örülök,hogy ilyen jól alakulnak a dolgok Teperrel,és hogy végül jól végződött a ... (2007.07.30. 20:21) Fejlemények
  • Szuszika: Drukkolunk, drukkolunk, drukkolunk!!! :) Nózipuszi Teperkének! (2007.07.20. 18:21) Ma...

Linkblog

Fejlemények

2007.07.16. 14:40 Évi blogja

Kicsit elhanyagoltam az írást mostanában. Teperrel semmi érdekes, izgalmas új dolog nem történik… Eszik, iszik, alszik. Sajnos a csavarok kiszedéséig nem is lesz más a programja. Néha már rettenetesen sajnálom, hisz annyira jönne játszani, barátkozni, de nem lehet… Abban reménykedem, hogy már nem kell sokáig bírnia így.

Történt azonban egyéb fejlemény. Felhívott a befogadó-gazdi ismételten, hogy kifejezze legnagyobb felháborodását a blog-ban leírtakkal kapcsolatban.

Véleménye szerint az itt leírtak kifejezetten ellene irányulnak és én őt állítottam be negatív szereplőjeként a történetnek, nem pedig az eredeti tulajdonost, aki egyszerűen kidobta a kicsilányt az emeleti ablakból.

Itt és most szeretnék néhány dolgot leszögezni és aláhúzni, több felkiáltó jellel kiemelni!

Elsősorban minden tiszteletem az Övé, hisz magához vett egy szerencsétlen sérült magatehetetlen kisállatot. Etette, itatta, szerette is.

DE! Továbbra is határozottan fenntartom azt a véleményemet (ezt Neki is elmondtam), hogy édes kevés a jóindulat és szeretet, ha az adott fajtával kapcsolatban nem rendelkezik valaki megfelelő tudással és – legyünk őszinték – megfelelő anyagi fedezettel, akkor bizony őt terheli a felelősség az állat további egészségügyi, fizikális és mentális sérüléseiért. Biztos vagyok abban, hogy bárki nehezen vallja be saját magának is, hogy nem rendelkezik megfelelő információval vagy anyagi fedezettel (bár az információt be lehet szerezni akár ingyen is), és nem tud tovább ellátni egy-egy kis állatot, de itt ismét előjön a nagy kérdés. Biztosan jól cselekszem, ha magamat sajnálom jobban? Beszéltem több emberrel, akik olvasták a blog-ot (kívülállóként), kérdeztem őket, hogy véleményük szerint van-e benne valami, ami lejáratásnak tűnik. Eddig mindenki azt mondta, hogy inkább a tanulság a leszűrhető és eszükbe sem jutott, hogy vádaskodás lenne.

Éppen ezért megkövetem a befogadó gazdit, de az eredeti írásból nem fogok törölni semmit, mert azt okulásul írtam meg és úgy érzem hasznos, ha olvashatják olyanok, akiknek segítség lehet a későbbiekben. Ezen felül a befogadó kilétéről a legapróbb információt sem írtam le, így kérem, ne tekintse ezt támadásnak, mert ha az akart volna lenni, akkor nem ügyelek hihetetlen módon arra, hogy a legapróbb információt se szolgáltassak a kilétét illetően.

Egyébiránt ha a blog-hoz témájával kapcsolatban bárkinek van mondani vagy hozzáfűzni valója, azt megteheti itt az oldalon is. A véleményemet vállalom. A negatív kritikákat nem fogom kimoderálni. Tehát ha a befogadó gazdi úgy érzi, hogy megsértettem, akkor azonnal reagálhat itt ezen a fórumon is. Köszönöm, hogy elolvastátok.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gorke.blog.hu/api/trackback/id/tr75118943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szuszika 2007.07.16. 20:26:32

Teljesmértékben egyetértek Veled Évi! Ahogy Te sem szégyelltél segítséget kérni Teperkének, senkinek sem kellene hasonló helyzetben. Tény, hogy, hogy anyagilag nehéz ezeket a terheket viselni, de bármennyire is antiszociális vagyok, be kell látnom, hogy akadnak még olyanok, akik szívesen lemondanak egy-két dologról azért, hogy másoknak segítsenek. Nem azon a pár száz, vagy pár ezer forinton fog múlni, amit amúgy tuti bedobálnánk egy parkolóórába, vagy elköltenénk egy moziban! Részemről inkább ezeket hagyom ki és segítek annak, aki valóban rászorul! Én is csak kérni tudom a volt befogadó gazdit, hogy Évi által leírtakat ne támadásnak vegye, tekintse inkább tanulságnak mások részére. Az embernek be kell ismernie, ha hibázik, még ha akaratlanul is. TEPERKÉNEK PEDDIG TOVÁBBI GYORS, PROBLÉMAMENTES GYÓGYULÁST KÍVÁNOK!!!
Üdv: Kalán Anita

görijeim 2007.07.17. 20:43:04

Szia Évi és Teperke!
Teljesen egyet értek az előttem szóló Anitával!
A hibáinkat be kell látnunk, főleg, ha ilyen kis állatokról van, pláne, hogy még egészségügyi ellátsára is szorul.
Én is inkább nem megyek moziba, vagy nem veszem meg magamnak azz az új rucit, amit kinéztem, inkább a görim kapja meg azt, amire vágyik, amit megérdemel...

Teperke, jobbulást neked kicsilány!
Üdv.: Janás Dóra

Néma katalin (katibogar) · http://www.gportal.hu/katibogar 2007.07.23. 17:52:09

Szija Évi és Teperke ! Én változatlanul fenntartom véleményem, ha én is találnék egy olyan állatot amit nem ismerek (pl. degu, törpenyúl,stb..) biztos, hogy rögtön keresnék valakit aki ért hozzájuk és nem tartom meg, oszt ha pár hónap múlva baja van, akkor keresnék csak valakit. Én is nagyon szeretem az állatokat, de nem tudok felelősséget vállalni csak 1 göriért(itt mondjuk nem anyagiakra gondolok, bár sokaknak tényleg ez a probléma), hanem mert csak azért ez egy arany_csillag pahasztka Bandimnak tudom megadni azt a kellő törődést és figyelmet amit igényel, pedig imádom a göriket, de TUDOM magamról, hogy csak egy. Te - szerencsére - tudsz megfelelően segíteni, hogy befogadod Őket, mert neked ilyen a habitusod. Én, ha kérnek abban segítek, hogy egy kis anyagiakkal támogatom munkád. Én ilyen vagyok és kész. Szval tényleg itt az ember felelősségéről beszélük ELSŐSORBAN, MI választjuk az állatot és nem ŐK minket.
Teperke Bandi jobbulás csókot küldött.
Katibogar

lakatos timus 2007.07.30. 20:21:15

Szia Évi És Teper!Örülök,hogy ilyen jól alakulnak a dolgok Teperrel,és hogy végül jól végződött a "szökési"kísérlete!Mielőbbi problémamentes gyógyulást és későbbiekben egy JÓ-LELKIISMERETES GAZDIT kivánok Tepernek!Minden elismerésem a lelkiismeretes munkád elött!!
süti beállítások módosítása